martes, 27 de octubre de 2009

2.- Debat

El debat ha estat molt i molt interessant, la veritat que jo de seguida amb vaig posicionar dient que els jocs fomentaven el racisme,però això només va ser el principi perquè si mires bé el tranfons de la qüestió te'n adones de que en realitat, almenys la idea d'en Joel, el professor " polèmic" va crear els jocs per tot el contrari, perquè els nanos prenguessin consciencia de la realitat de la gent d'altres païssos i aprenguissin a valorar-los com es mereixen, després ja la finalitat que li vulguin dóna d'ells fóra del àmbit escolar els educadors no ho poden evitar perquè l'escola "fabrica" matemàtics, químics, psicòlegs, etc..., però els professors necessiten l'ajuda dels pares perquè junts facin que aquest futur matemàtic, psicòleg,psiquiatra,etc.... sigui bona persona i tingui uns valors, sense l'ajut inestimable dels progenitors no es pot fer que aquest món tingui un futur millor, no creieu?.

Professionalment la interculturalitat cultural enfocada a l'escola no em toca gaire perquè jo vull ser psicòloga clínica però a nivell personal he après molt gràcies als companys i les seves experiències, com a pares o mares, o com a professionals de com s'està tractant actualment la qüestió plantejada per l'assignatura.

Valoro molt positivament que se'ns hagi facilitat a més dels móduls que ja tenim, el debat per intercanviar posicions i poder interrelacionar-nos entre els companys de l'aula, perquè els móduls com a métode explicatiu està molt bé però en un tema tant apassionant acabes trobant a faltar alguna cosa més que no pas llegir i llegir.


Per tant i a mode de conclusió puc dir que ha estat un verdader plaer compartir amb els companys els diferents enfocaments que han donat al debat.


Rosa

No hay comentarios:

Publicar un comentario