domingo, 20 de diciembre de 2009

5.- Tancament de l'assignatura i avaluació

El fet de crear un blog per mi no es nou perquè jo ja en tinc un de creat que parla de l'higiene alimentaria però espero que aquest tingui més persones que el visitin perquè l'altre no ha tingut gaire acceptació, per tant aquesta eina de treball no m'ha sigut molt dificil de portar ni complicat d'entendre el mecanisme, però malgrat no sóc nova en això dels blogs, si sóc nova a la psicopedagogia i reconec que fins el moment el tema de l'interculturalitat no m'havia interessat gaire com a estudi, sóc una persona bastant tolerant amb tota classe de gent, o sigui que practico en la meva vida l'interculturalitat perquè també l'ambient i on visc m'ajuden practicar-lo, visc a Cànaries i com es pot sentir en les noticies es el pa nostre de cada dia que vinguin gent d'altres païssos en patera bàsicament per tracta de millorar la seva vida, però fins que vaig escollir aquesta assignatura com a lliure configuració dintre de la carrera de psicologia no m'hi havia ficat de ple en el tema.


Un aspecte important que he après fent les Pacs es la de ser observadora i la d'aprendre a seleccionar molt i molt acuradament el material del que es disposa a internet, a una biblioteca, etc,per tenir una bona documentació sobre qualsevol tema que m'interessi per la meva professió o bé per la meva vida personal, perquè en molts cops, sobretot aquests últims 5 anys que han sigut nefastos per mi personalment parlant he tingut molta necessitat de buscar informació per internet de diferents enfermetats i l'unic que he aconseguit, perquè no sabia com buscar, es tenir una pèssima informació que en molts cops ha incrementat la meva angoixa.


Per últim voldria fer una reflexió, moltes vegades allò que es vol ensenyar a l'escola als alumnes difereix tant del que es per els pares una bona educació que s'ha de tenir molta cura en com es diuen les coses als individus que tenim davant, sobretot durant la infancia que podem ser molt influents en com serà l'infant de gran hem de cuidar apart de la seva educació acadèmica, hem de proporcionar-lis, o intentar donar-los-hi tota l'afectivitat del que som capaços, i els valors necessàris per ser bones persones el dia de demà encara que molts pares no ens deixin.


I sense deixar l'assignatura de banda també voldria dir com apunt final que els apunts m'han semblant en molts cops que no tenien molt a veure amb les pacs que s'havien d'elaborar i m'ha costat extrapolar el que es deia en elles i el que realment nosaltres haviem de transmetre en les pacs, espero que això es pugui arreglar de cara altres semestres.


Doncs fins aqui el blog, espero que hagi semblat interessant .

Una salutació,

Rosa




No hay comentarios:

Publicar un comentario